Váš nákupní košík:  prázdný Přihlášení obchod@sagit.cz

Navigace:  Úvod  »  E-shop  »  Knihy

Abeceda personalisty 2024

Abeceda personalisty 2024

Tato unikátní průřezová příručka je určena všem uživatelům, kteří se v praxi zabývají personalistikou, tedy nejen personalistům, ale např. i manažerům, podnikovým právníkům, vedoucím zaměstnancům na všech stupních řízení, účetním, asistentům, odborovým funkcionářům či majitelům firem.

Čtenář získá prakticky a přehledně vysvětlené informace z oblasti ochrany osobních údajů, zejména prostřednictvím praktického a konkrétního návodu, jak správně zpracovávat osobní údaje uchazečů o zaměstnání i zaměstnanců.

Personalistika od A do Z, ale hlavně pro každodenní praxi
Novinkou v tomto vydání je samostatná kapitola věnovaná problematice ochrany oznamovatelů (whistleblowing), když nová právní úprava stanoví zaměstnavatelům povinnosti přijímat a vyřizovat oznámení zaměstnanců a dalších osob oznamujících možné protiprávní jednání u zaměstnavatele. Zaměstnavatelé jsou nově povinni zajistit, aby oznámení o možném protiprávním jednání byla předepsanými postupy řádně přijata, posouzena a jsou-li důvodná, byla přijata opatření za účelem prevence nebo napravení protiprávního stavu, a to při zachování důvěrnosti poskytnutých informací, dokladů a totožnosti oznamovatelů a dalších chráněných osob. Čtenářům se dostává rovněž výklad o související ochraně oznamovatelů před odvetnými opatřeními, což na jedné straně může přispět k eliminaci vybrané protiprávní činnosti, na druhé straně to pro zaměstnavatele může znamenat komplikaci při změnách pracovních podmínek, odměňování anebo propouštění zaměstnanců.

Mějte přehled o všem, co s prací personalisty rovněž souvisí
Samozřejmostí je nezbytný přesah do bezprostředně souvisejících právních oblastí, jako jsou pracovní právo (vznik, změny a skončení pracovního poměru, pracovní doba a doba odpočinku, překážky v práci, dovolená), personální evidence (vedení osobního spisu a zpracování osobních údajů), odměňování, bezpečnost a ochrana zdraví při práci (zdůrazněna je problematika školení zaměstnanců a pracovnělékařské prohlídky).

Publikace se zabývá rovněž vztahy zaměstnavatelů k Úřadu práce, orgánům inspekce práce, ČSSZ, zdravotním pojišťovnám a odborovým organizacím. Spolehnout se na ni mohou personalisté i v oblasti zaměstnaneckých benefitů – ty jsou rozebrány velice podrobně včetně aktuálních trendů a možnosti daňových odpočtů a slev uplatnitelných měsíčně.

Rozsáhlá kapitola řeší problematiku zaměstnávání úředníků ve veřejné správě, specifika státní služby, zahraniční služby, zaměstnanců příspěvkových organizací i početné skupiny zaměstnanců ve školství.

Samozřejmostí je zahrnutí legislativních novinek pro rok 2024
Výklad v publikaci vychází z právního stavu platného k 1. 1. 2024 a zohledňuje tedy veškeré legislativní novinky uplynulého období, zejména tzv. transpoziční novelu zákoníku práce, která přinesla změny v celé řadě oblastí, zejména v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, práce na dálku a slaďování soukromého a pracovního života.

Nevíte, jak sepsat některé dokumenty? Máme pro vás podrobné vzory!
Personalisté jistě ocení 36 podrobně zpracovaných vzorů nejčastěji používaných pracovněprávních písemností.

autoři: JUDr. Dominik Brůha, Ph.D., JUDr. Petr Bukovjan, Mgr. Dana Roučková, Mgr. Zdeněk Schmied,; vydal: Anag, spol. s r. o., podle stavu k 19. 3. 2024, 600 stran
ISBN: 978-80-7554-408-7

Titul není v nabídce knihkupectví a nelze jej objednat.
 

Obsah publikace

Přehled zkratek - str. 9
1. VEDENÍ PERSONÁLNÍ AGENDY - str. 11
Slovníček ke kapitolám 1, 7 a 8 - str. 12
1.1 Pracovněprávní vztahy - str. 18
1.2 Pracovní poměr - str. 19
1.2.1 Výběr nového zaměstnance - str. 19
1.2.2 Předsmluvní fáze - str. 20
1.2.3 Vznik pracovního poměru - str. 28
1.2.4 Informace o obsahu pracovního poměru - str. 38
1.2.5 Ohlašovací povinnost zaměstnavatele - str. 40
1.2.6 Změny pracovního poměru - str. 41
1.2.7 Pracovní doba - str. 43
1.2.8 Překážky v práci - str. 54
1.2.9 Dovolená - str. 57
1.2.10 Kontrola dodržování režimu dočasně práce neschopného zaměstnance - str. 63
1.2.11 Skončení pracovního poměru - str. 64
1.2.12 Činnosti zaměstnavatele při skončení pracovního poměru - str. 74
1.2.13 Osobní spis zaměstnance - str. 75
1.3 Zaměstnávání na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr - str. 77
1.3.1 Dohoda o pracovní činnosti - str. 77
1.3.2 Dohoda o provedení práce - str. 78
1.3.3 Společná pravidla - str. 79
1.4 Orientační vzory - str. 81
2. ODMĚŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ PRO PERSONALISTY - str. 139
Slovníček - str. 140
2.1 Mzda, plat a odměna z dohody - str. 142
2.2 Mzda - str. 143
2.2.1 Způsoby utváření mezd - str. 143
2.2.2 Společné zásady pro sjednávání a určování mezd - str. 145
2.2.3 Mzdový systém - str. 146
2.2.4 Naturální mzda - str. 151
2.2.5 Mzda při uplatnění konta pracovní doby - str. 152
2.3 Plat - str. 152
2.3.1 Platový tarif - str. 153
2.3.2 Příplatek za vedení - str. 157
2.3.3 Příplatek za noční práci - str. 158
2.3.4 Příplatek za práci v sobotu a v neděli - str. 158
2.3.5 Plat nebo náhradní volno za práci přesčas - str. 158
2.3.6 Příplatek za práci ve ztíženém pracovním prostředí - str. 160
2.3.7 Zvláštní příplatek - str. 160
2.3.8 Příplatek za rozdělenou směnu - str. 161
2.3.9 Osobní příplatek - str. 161
2.3.10 Příplatek za přímou pedagogickou činnost nad stanovený rozsah - str. 162
2.3.11 Specializační příplatek pedagogického pracovníka - str. 162
2.3.12 Odměna - str. 163
2.3.13 Cílová odměna - str. 163
2.3.14 Plat nebo náhradní volno za práci ve svátek - str. 164
2.3.15 Platový výměr - str. 164
2.3.16 Odměňování státních zaměstnanců - str. 165
2.4 Společná ustanovení pro mzdu a plat - str. 166
2.4.1 Princip stejné odměny za stejnou práci a stejné odměny za práci stejné hodnoty - str. 166
2.4.2 Minimální mzda - str. 167
2.4.3 Nejnižší úroveň zaručené mzdy - str. 167
2.4.4 Splatnost, výplata a srážky ze mzdy a platu - str. 168
2.5 Odměna z dohod - str. 172
2.6 Odměna za pracovní pohotovost - str. 173
2.7 Náhrada mzdy při dočasné pracovní neschopnosti nebo karanténě - str. 174
2.7.1 Podmínky práva na náhradu mzdy a na její poskytování - str. 176
2.7.2 Výše náhrady mzdy (základní, zvýšená a snížená na polovinu) - str. 178
2.7.3 Splatnost a výplata náhrady mzdy - str. 183
2.7.4 Kontrola dodržování režimu dočasně práce neschopného pojištěnce a možnost postihu zaměstnance zaměstnavatelem - str. 184
3. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY (BENEFITY) - str. 189
Úvod - str. 191
3.1 Zaměstnanecké výhody - str. 192
3.2 Financování a daňový režim zaměstnaneckých výhod - str. 205
3.3 Odvod pojistného - str. 206
3.4 Fond kulturních a sociálních potřeb a sociální fond - str. 207
3.5 Vybrané benefity - str. 210
3.5.1 Stravování zaměstnanců - str. 210
3.5.2 Dovolená, sick / free days - str. 215
3.5.3 Benefit v době nemoci - str. 216
3.5.4 Volnočasové benefity - str. 217
3.5.5 Pojištění a jiné finanční benefity - str. 218
3.5.6 Odborný rozvoj a vzdělávání zaměstnanců - str. 223
3.5.7 Péče o zdraví - str. 226
3.5.8 Pracovní podmínky - str. 229
3.5.9 Doprava zaměstnanců do a ze zaměstnání - str. 232
3.5.10 Benefity ke slaďování profesního a rodinného života - str. 233
3.5.11 Využívání dopravních prostředků zaměstnavatele i pro soukromé účely zaměstnanců - str. 235
3.5.12 Prodej výrobků a služeb - str. 236
3.5.13 Odstupné nad rámec minima v zákoníku práce - str. 237
3.5.14 Benefity formou odměny - str. 237
3.5.15 Dary - str. 238
3.5.16 Sociální výpomoc - str. 239
3.5.17 Flexibilní a zkrácené pracovní úvazky, home office - str. 239
3.6 Dar odborové organizaci, jeho daňový režim - str. 245
3.7 Součinnost při zdanění příjmů zaměstnance - str. 248
4. OCHRANA SOUKROMÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ UCHAZEČŮ O ZAMĚSTNÁNÍ A ZAMĚSTNANCŮ (GDPR) - str. 255
4.1 Implementace nařízení GDPR u zaměstnavatelů - str. 256
4.1.1 Rozsah působnosti nařízení GDPR - str. 256
4.1.2 Podstata nařízení GDPR - str. 256
4.1.3 Odpovědnost zaměstnavatele za implementaci nařízení GDPR - str. 257
4.1.4 Vyhodnocení dosavadního stavu zpracování a zabezpečení osobních údajů u zaměstnavatele (GAP analýza) - str. 258
4.1.5 Vyhodnocení legitimního důvodu pro zpracování osobních údajů - str. 260
4.1.6 Vyhodnocení GAP analýzy - str. 261
4.1.7 Implementace nařízení GDPR u zaměstnavatelů po vyhodnocení GAP analýzy - str. 262
4.1.8 Záznamy zaměstnavatele o činnostech zpracování osobních údajů - str. 262
4.1.9 Pověřenec pro ochranu osobních údajů - str. 264
4.1.10 Zabezpečení zpracovávaných osobních údajů u zaměstnavatele - str. 266
4.1.11 Bezpečnostní incident u zaměstnavatele - str. 267
4.1.12 Smlouvy se zpracovateli osobních údajů - str. 268
4.1.13 Závěrečná doporučení k procesu implementace nařízení GDPR - str. 269
4.2 Ochrana soukromí a osobních údajů uchazečů o zaměstnání  - str. 269
4.2.1 Prvotní informace o uchazeči o zaměstnání- str. 270
4.2.2 Životopisy uchazečů o zaměstnání a jejich zpracování - str. 270
4.2.3 Archivace životopisů uchazečů o zaměstnání - str. 271
4.2.4 Profily na osobních i profesních sociálních sítích - str. 272
4.2.5 Osobní dotazníky - str. 273
4.2.6 Vyžadování výpisů z rejstříku trestů - str. 273
4.2.7 Vyžadování informací o zdravotním stavu - str. 274
4.2.8 Kopírování dokladů obsahujících osobní údaje - str. 274
4.3 Ochrana soukromí a osobních údajů zaměstnanců - str. 275
4.3.1 Vedení personální a mzdové agendy - str. 275
4.3.2 Spolupráce zaměstnavatele s externí mzdovou účetní - str. 277
4.3.3 Osobní spisy zaměstnanců - str. 279
4.3.4 Vizitky, visačky a tabulky s osobními údaji zaměstnanců - str. 280
4.3.5 Webové stránky zaměstnavatele s osobními údaji zaměstnanců - str. 281
4.3.6 Potvrzení pro zaměstnance žádající spotřebitelské nebo hypoteční úvěry - str. 282
4.3.7 Rozsah a doba zpracování osobních údajů odcházejících zaměstnanců - str. 283
4.3.8 Dotazy zaměstnavatelů, u kterých se odchozí zaměstnanec uchází o nové zaměstnání - str. 285
4.4 Monitorování zaměstnanců - str. 286
4.4.1 Ochrana majetkových zájmů monitorujícího zaměstnavatele - str. 286
4.4.2 Ochrana osobnostních práv monitorovaného zaměstnance - str. 287
4.4.3 Základní povinnosti monitorujícího zaměstnavatele - str. 287
4.4.4 Monitorování e-mailové komunikace - str. 288
4.4.5 Monitorování komunikačních aplikací - str. 289
4.4.6 Monitorování webu - str. 289
4.4.7 Lokalizační GPS aplikace - str. 290
4.4.8 Kamerové systémy - str. 291
4.4.9 Ukládání monitorovaných osobních údajů zaměstnanců - str. 292
4.4.10 Zpracování osobních údajů při monitorování kamerami ve služebních automobilech - str. 294
4.5 Žádosti zaměstnanců ohledně jejich práv podle nařízení GDPR - str. 294
4.5.1 Právo zaměstnanců na přístup k osobním údajům - str. 295
4.5.2 Kopie osobního spisu zaměstnance - str. 295
4.5.3 Právo zaměstnanců na opravu osobních údajů - str. 296
4.5.4 Právo zaměstnanců na výmaz osobních údajů (právo být zapomenut) - str. 296
4.5.5 Právo zaměstnanců na omezení zpracování osobních údajů - str. 297
4.5.6 Oznamovací povinnost zaměstnavatele v souvislosti s opravou, výmazem nebo omezením zpracování osobních údajů - str. 298
4.5.7 Právo zaměstnanců vznést námitku proti zpracování osobních údajů - str. 298
4.5.8 Postup a lhůty při vyřizování žádostí a námitek zaměstnanců - str. 299
4.6 Nápravná opatření nesankčního charakteru a sankce - str. 300
5. POVINNOSTI ZAMĚSTNAVATELŮ OHLEDNĚ OZNÁMENÍ O MOŽNÉM PROTIPRÁVNÍM JEDNÁNÍ (WHISTLEBLOWING) - str. 301
5.1 Pozdní transpozice evropské směrnice - str. 303
5.2 Oznámení o možném protiprávním jednání - str. 303
5.3 Oznámení versus zákonná nebo smluvní povinnost mlčenlivosti - str. 304
5.4 Možnosti oznámení podezření na protiprávní jednání - str. 306
5.5 Vnitřní oznamovací systém zaměstnavatele - str. 307
5.6 Zákonné povinnosti zaměstnavatelů - str. 308
5.7 Výběr příslušné osoby - str. 308
5.8 Činnost příslušné osoby - str. 309
5.9 Odpovědnost příslušné osoby - str. 309
5.10 Přijímání oznámení o možném protiprávním jednán - str. 310
5.11 Posuzování oznámení o možném protiprávním jednání - str. 310
5.12 Evidence oznámení o možném protiprávním jednání - str. 311
5.13 Oznamovatelé a další chráněné osoby - str. 311
5.14 Zákaz odvetných opatření - str. 312
5.15 Soudní spory - str. 313
5.16 Vědomě nepravdivá oznámení - str. 313
5.17 Odpovědnost zaměstnavatele - str. 314
6. BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI V PERSONALISTICE - str. 15
Přehled dalších právních předpisů k BOZP - str. 316
Literatura použitá v kapitole 6 - str. 318
Slovníček - str. 319
Úvod - str. 320
6.1 Zaměstnavatel - str. 321
6.2 Zaměstnanec - str. 322
6.3 Pracovněprávní vztah - str. 325
6.4 Personální práce a BOZP - str. 326
6.5 Postup před vznikem pracovního poměru - str. 332
6.6 Vznik pracovního poměru - str. 334
6.7 Vstupní školení zaměstnance - str. 335
6.8 Zásady pro bezpečný výkon prací - str. 338
6.9 Pracovní doba a doba odpočinku - str. 340
6.10 Pracovní cesta - str. 345
6.11 Převedení, přeložení a přidělení zaměstnance - str. 345
6.12 Školení BOZP – specifické, opakované - str. 348
6.13 Zdravotní prohlídky zaměstnanců - str. 350
6.14 Havarijní připravenost - str. 353
6.15 Pracovní úrazy a nemoci z povolání - str. 356
6.16 Řízení dokumentů a záznamů - str. 357
6.17 Odborová organizace a zástupce pro BOZP - str. 359
6.18 Kontroly BOZP a prověrka BOZP - str. 360
6.19 Skončení pracovního poměru - str. 361
6.20 Kontroly státním odborným dohledem - str. 362
6.21 Přílohy ke kapitole 6 - str. 365
7. VZTAHY K ORGÁNŮM A INSTITUCÍM - str. 435
7.1 Úřad práce ČR - str. 436
7.2 ÚSSZ/ČSSZ - str. 437
7.2.1 ÚSSZ/ČSSZ – důchodové pojištění - str. 437
7.2.2 ÚSSZ/ČSSZ – nemocenské pojištění - str. 438
7.3 Zdravotní pojišťovna – zdravotní pojištění - str. 439
7.4 Inspekce práce - str. 440
7.4.1 Ohlašování pracovních úrazů - str. 440
7.4.2 Ohlašování havárií vyhrazených technických zařízení - str. 441
7.4.3 Ohlašovací povinnost u vyslaných zaměstnanců ze členských států Evropské unie - str. 442
7.4.4 Kontrolní činnost inspekce práce - str. 442
7.4.5 Poradenská činnost - str. 444
8. ZAMĚSTNAVATEL A ODBOROVÁ ORGANIZACE, RADA ZAMĚSTNANCŮ A ZÁSTUPCE PRO OBLAST BOZP - str. 445
8.1 Zaměstnavatel a odborová organizace - str. 446
8.1.1 Právo na spolurozhodování - str. 447
8.1.2 Právo na projednání - str. 448
8.1.3 Právo na informace - str. 450
8.1.4 Právo kontroly - str. 450
8.1.5 Právo kolektivně vyjednávat - str. 451
8.1.6 Právo na vytvoření hmotných podmínek - str. 452
8.2 Rada zaměstnanců a zástupce pro oblast BOZP - str. 453
8.2.1 Právo na projednání - str. 453
8.2.2 Právo na informace - str. 454
9. ODLIŠNOSTI V PERSONÁLNÍ PRÁCI V NEPODNIKATELSKÉ SFÉŘE - str. 455
Slovníček - str. 458
Literatura použitá v podkapitole 9.1 - str. 462
9.1 Právní rámce upravující státně zaměstnanecké poměry - str. 463
9.1.1 Principy a zásady státně zaměstnaneckých poměrů - str. 464
9.1.2 Podmínky pro přijetí do státně zaměstnaneckého poměru - str. 472
9.1.3 Vzdělání a rozvoj - str. 478
9.1.4 Služební hodnocení a odměňování - str. 484
9.1.5 Kárná odpovědnost - str. 487
9.1.6 Délka státně zaměstnaneckých poměrů - str. 492
9.1.7 Work-life balanc ve veřejném sektoru - str. 496
9.2 Zákon o státní službě - základní exkurs - str. 500
9.2.1 Na koho se zákon o státní službě vztahuje - str. 502
9.2.2 Systemizace - str. 503
9.2.3 Výběrové řízení a obsazení služebního místa - str. 504
9.2.4 Změny služebního poměru - str. 507
9.2.5 Skončení služebního poměru - str. 509
9.2.6 Práva a povinnosti státních zaměstnanců - str. 510
9.2.7 Omezení práv zaměstnanců - str. 510
9.2.8 Kárná odpovědnost - str. 511
9.2.9 Služební doba a související otázky - str. 511
9.2.10 Vzdělávání zaměstnanců - str. 512
9.2.11 Sladění rodinného a osobního života státních zaměstnanců s výkonem služby a výkon služby z jiného místa - str. 513
9.2.12 Zabezpečení zaměstnanců, náhrada škody, kolektivní vyjednávání - str. 513
9.2.13 Hodnocení zaměstnance - str. 514
9.2.14 Odměňování státních zaměstnanců - str. 515
9.2.15 Řízení ve věcech služby - str. 516
9.2.16 Zákon o zahraniční službě, speciální úprava pro oblast náboru a vnitřní rotace (zastupování, použití pracovního poměru) - str. 517
9.3 Personální práce ve školství - str. 521
9.3.1 Smluvní strany pracovněprávních vztahů ve školství - str. 521
9.3.2 Systém výběru zaměstnanců a obsazování pracovních míst ve školství - str. 524
9.3.3 Některá specifika pracovněprávních vztahů ve školství - str. 543
9.3.4 Systém dalšího vzdělávání ve školství - str. 579
9.3.5 Systém hodnocení zaměstnanců ve školství - str. 588
9.3.6 Některá specifika v odměňování zaměstnanců ve školství - str. 590
9.3.7 Právní jednání ředitele školy vůči sobě samotnému - str. 594
9.3.8 Postup po odvolání ředitele školy - str. 597

Další nabídka k tématu

ÚZ č. 1626 - Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě 2025

ÚZ č. 1626 - Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě 2025

Sagit, a. s.

Publikace pro rok 2025 obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří ... pokračování

Cena: 149 KčKOUPIT

Zákoník práce k 1. 1. 2025

Zákoník práce k 1. 1. 2025

Mgr. Dana Roučková, Mgr. Zdeněk Schmied - Anag, spol. s r. o.

V posledních několika letech stíhá základní předpis pracovního práva, kterým je zákoník práce, jedna novelizace za druhou. Přitom je třeba ocenit, že nesporným přínosem jednotlivých novel je postupné prohlubování flexibility pracovněprávních vztahů. Transpoziční novela, ValMech… – ... pokračování

Cena: 229 KčKOUPIT

Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr

Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr

JUDr. Petr Bukovjan, JUDr. Michael Košnar, JUDr. Bc. Michal Peškar, Ing. Lucie Wadurová, LL.M., - Anag, spol. s r. o.

Dohodáři“ nebo též „brigádníci“. Takto bývají v praxi často označováni zaměstnanci, kteří konají pro zaměstnavatele práci nikoliv v pracovním poměru, ale na základě dohody o pracovní činnosti nebo dohody o provedení práce. Právní úprava dohod je přitom ve srovnání s právní úpravou ... pokračování

Cena: 529 KčKOUPIT

Nelegální a nucená práce se zaměřením na její výkon cizinci pocházejícími ze třetích zemí

Nelegální a nucená práce se zaměřením na její výkon cizinci pocházejícími ze třetích zemí

Štěpán Pastorek - Wolters Kluwer ČR, a.s.

Publikace zpracovává téma nelegální a nucené práce se zaměřením na její výkon cizinci pocházejícími ze zemí mimo Evropskou unii. Vedle výkladu klíčových pojmů pro danou oblast v ní čtenáři najdou pojednání o ... pokračování

Cena: 529 Kč

ÚZ č. 1607 - Zákoník práce, rejstřík

ÚZ č. 1607 - Zákoník práce, rejstřík

Sagit, a. s.

Od srpna 2024 došlo k několika dalším změnám zákoníku práce – všechny tyto změny jsou v textu zákoníku práce vyznačeny tučně. K zákoníku je zpracován podrobný a aktualizovaný rejstřík, který usnadňuje orientaci v rozsáhlém právním předpise.

Cena: 129 Kč

Postavení zaměstnance v měnícím se světě závislé práce se zaměřením na digitální platformy

Postavení zaměstnance v měnícím se světě závislé práce se zaměřením na digitální platformy

Matěj Tkadlec - C. H. Beck

Digitalizace a mobilní aplikace jsou jedním z největších hybatelů všedního života každého z nás. Vliv těchto fenoménů je nepopíratelný a oba zásadním způsobem změnily naše návyky, modely chování i každodenního ... pokračování

Cena: 370 KčKOUPIT

Porušení pracovní povinnosti jako důvod rozvázání pracovního poměru

Porušení pracovní povinnosti jako důvod rozvázání pracovního poměru

Roman Zapletal - Wolters Kluwer ČR, a.s.

Publikace se podrobně věnuje jednomu z nejdiskutovanějších témat pracovního práva – rozvázání pracovního poměru ze strany zaměstnavatele pro porušení pracovní povinnosti ze strany zaměstnance. Vymezuje pojem ... pokračování

Cena: 495 Kč

Za novelou, před novelou...

Za novelou, před novelou...

Jan Pichrt, Jakub Tomšej a kolektiv - Wolters Kluwer ČR, a.s.

Pracovní právo se v době vydání této publikace nachází ve vysoce exponované situaci. Jsme na jednu stranu „za novelou“ – když k 1. 10. 2023 a částečně i k 1. 1. 2024 nabyla účinnosti důležitá novela zákoníku práce provedená zákonem č. 281/2023 Sb., s níž se praxe dosud ještě „sžívá“ ... pokračování

Cena: 303 Kč

Praktikum pracovního práva, 3. vydání

Praktikum pracovního práva, 3. vydání

Petr Podrazil, Tomáš Tintěra - Nakladatelství Leges, s. r. o.

Praktikum je zaměřeno na individuální i kolektivní pracovní právo, zabývá se i právní úpravou zaměstnanosti. Ve třetím vydání je praktikum aktualizováno v souvislosti s novelizacemi zákoníku práce od 1. 1. 2024 a reaguje i na vývoj soudní judikatury a problémy aplikační ... pokračování

Cena: 380 KčKOUPIT

Personalistka,  7. vydání

Personalistka, 7. vydání

Alena Chládková, Petr Bukovjan - Wolters Kluwer ČR, a.s.

Praktický průvodce vedením personální agendy podle zákoníku práce a dalších právních předpisů. Zapracovány jsou změny účinné k 1. 1. 2024 a 1. 7. 2024. Autoři se netradičním, ale zároveň přehledným způsobem zaměřují na nejdůležitější otázky praxe týkající se všech ... pokračování

Cena: 1 095 Kč

ZPRAVODAJSTVÍ

Zpravodajství vás každý týden seznámí s novými právními předpisy a publikacemi z vašeho oboru.
Přihlaste se k bezplatnému odběru.

Provozovatel

Nakladatelství Sagit, a. s.
Horní 457/1, 700 30 Ostrava-Hrabůvka
Společnost je zapsaná v obchodním
rejstříku vedeném KS v Ostravě,
oddíl B, vložka 3086.
IČ: 277 76 981
DIČ: CZ27776981

Telefony


Zásilkový obchod: 558 944 614
Předplatné ÚZ: 558 944 615
Software: 558 944 629
Knihkupci: 558 944 621
Inzerce: 558 944 634

E-maily


Zásilkový obchod: obchod@sagit.cz
Předplatné ÚZ: predplatne@sagit.cz
Software: software@sagit.cz
Knihkupci: knihkupci@sagit.cz
Inzerce: inzerce@sagit.cz

© 1996–2025 Nakladatelství Sagit, a. s. Všechna práva vyhrazena.